Γιατί πρέπει να αποκτήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop)

Γιατί πρέπει να αποκτήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop)

1. Η επιχείρησή σας αποκτά online παρουσία

Το διαδύκτιο έχει αλλάξει την καθημερινότητά μας.  Σήμερα όλοι είναι online.  Έρευνες έχουν δείξει ότι ο καθένας από εμάς σπαταλά παραπάνω από 30 ώρες μηνιαίως στο internet και παραπάνω από το 80%  των ατόμων που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο έχουν αγοράσει και κάτι.

Τα οφέλη που θα μπορεί να αποκομίσει η επιχείρησή σας, από την απόκτηση ψηφιακής  παρουσίας είναι πολλαπλά. Ενδεικτικά αναφέρουμε:  

  • Αύξηση προβολής της επιχείρησης
  • Απευθείας διάθεση προϊόντων ή υπηρεσιών από ιστότοπο ή εφαρμογή, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο (και όχι μόνο τις ώρες λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων)
  • Στοχευμένες διαφημίσεις σε άτομα της περιοχής και όχι μόνο
  • Ευκολότερη επικοινωνία με τους πελάτες σας

 

2. Αποκτήστε νέους πελάτες

Η ψηφιακή παρουσία της επιχείρησή σας, σας επιτρέπει να αποκτήσετε ένα δεύτερο κατάστημα, σε παγκόσμιο επίπεδο χωρίς γεωγραφικούς ή χρονικούς περιορισμούς.

Οι πωλήσεις online έχουν το πρόσθετο πλεονέκτημα της απόκτησης νέων πελατών από τις μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα αν ένας χρήστης του Internet κάνει μια αναζήτηση για ένα προϊόν το οποίο πουλάτε μπορεί να καταλήξει στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα και να το αγοράσει μέσω των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, ακόμα και αν δεν έχει ακούσει ποτέ για την επιχείρησή σας.

Η επισήμανση  λέξεων-κλειδιών, στο περιεχόμενό σας, θα μπορούσε να αυξήσει την πιθανότητα εμφάνισης του site σας ή του e-shop σας, σε καλύτερη θέση στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Για αυτό το λόγο, είναι σημαντικό να χρησιμοποιείτε λέξεις-κλειδιά στα κείμενά σας, οι οποίες θα είναι συναφείς και βελτιστοποιημένες για το κοινό στο οποίο απευθύνεστε.  Οι μηχανές αναζήτησης έχουν αλλάξει τον κόσμο των επιχειρήσεων, γιατί η αναζήτηση αποτελεί μια καλή αρχή.

 

3. Μείωση λειτουργικών εξόδων

Η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος δεν σας επιβαρύνει με κόστος αντίστοιχο της συντήρησης ενός φυσικού καταστήματος.

 

4. Μάθετε περισσότερα για τους πελάτες σας

Με ένα ηλεκτρονικό κατάστημα έχετε την δυνατότητα να παρακολουθείτε και να ελέγχετε τις αγορές των πελατών σας. Ποια προϊόντα τους ενδιαφέρουν, με ποιο τρόπο προτιμούν να πληρώνουν και πολλές άλλες πληροφορίες. Τα εργαλεία analytics, αποτελούν έναν εξαιρετικό τρόπο να λαμβάνετε τέτοιου είδους πληροφορίες. Καθώς επίσης πληροφορίες, για την απόδοση του περιεχομένου, τα άτομα που επισκέπτονται το site και γίνονται πελάτες και το περιεχόμενο με το οποίο αλληλεπιδρούν. Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσετε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες και τις λέξεις-κλειδιά που οδηγούν σε εσάς.

Το μήνυμα λοιπόν είναι: «Φροντίστε οι αναζητήσεις να οδηγούν σε εσάς».

 

5. Αύξηση αναγνωρισιμότητας

Ένα e-shop για να έχει πωλήσεις, πρέπει να προωθηθεί σωστά. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με συνδυασμό μεθόδων οργανικής αύξησης της επισκεψιμότητας και των επί πληρωμή διαφιμήσεων.

  • Βελτίωση επισκεψιμότητας (SEO) από τις μηχανές αναζήτησης, π.χ. google
  • Διαφημίσεις στο Google για προώθηση των πωλήσεων
  • Προώθηση e-shop μέσω των social media.

Το να είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την κίνηση που δέχεται η ιστοσελίδα σας. Οι επιτυχημένες δραστηριότητες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνουν την κίνηση μέσω παραπομπών που δέχεται η ιστοσελίδα σας, παίζοντας ένα σημαντικό και πρωταρχικό ρόλο στον όγκο των πωλήσεών σας.

Έμμεσα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως ένα στοιχείο κατάταξης SEO αυξάνονται σε σημασία. Το να υπάρχετε στα social media όπως το Facebook και το Twitter είναι ένα θετικό στοιχείο που φανερώνει ότι είστε δημοφιλής και ότι έχετε περιεχόμενο που αξίζει να μοιραστεί και να συζητηθεί. Αυτό με τη σειρά του οδηγεί την Google να θεωρήσει πως η ιστοσελίδα σας είναι περισσότερο αξιόπιστη, το οποίο είναι ένα από τα πολλά στοιχεία που βοηθούν την ιστοσελίδα σας να έχει καλύτερη κατάταξη στα οργανικά αποτελέσματα.

Καθώς η ιστοσελίδα σας θα έχει περισσότερη προβολή, θα μπορείται να διατηρήσετε την επιχείρησή σας ή το brand σας, στο μυαλό των πελατών σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επηρεάσετε ενεργά τις συναλλαγές και τα μέσα κοινωνικής δυκτίωσης σας βοηθούν να καλλιεργήσετε την αφοσίωση των πελατών και τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Τα social media είναι πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας και άρα μεγάλη ευκαιρία για κάθε επιχείρηση. Μέσω αυτών οι χρήστες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, μοιράζονται εμπειρίες, εικόνες, βίντεο και πληροφορίες κάθε μέρα. Για εσάς είναι μια πλατφόρμα που σας δίνει τη δυνατότητα να μιλάτε με υπάρχοντες και μελλοντικούς πελάτες, να μοιράζεστε περιεχόμενο, να συμμετέχετε σε συζητήσεις, να χτίζετε σχέσεις εμπιστοσύνης και τελικά να κατανοείτε τους πελάτες σας καλύτερα.

Όταν οι ίδιοι οι πελάτες προωθούν τα προϊόντα σας, κερδίζετε αξιοπιστία. Η επιχείρησή σας φαίνεται σοβαρή με ποιοτικά προϊόντα.

 

6. Συνεχής ενημέρωση πελατών

Η ύπαρξη ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, σας δίνει την δυνατότητα να παρέχετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες στους πελάτες σας, σχετικά με:

  • τα προϊόντα σας (προώθηση προϊόντων και ειδικών προσφορών)
  • την εξυπηρέτηση (καλό service προς τον πελάτη, απαντήσεις σε απορίες κλπ.)
  • ασφάλεια συναλλαγών (σωστή διαχείριση τρόπου πληρωμής και προσωπικών δεδομένων)
  • πολιτική επιστροφών (ευέλικτος τρόπος διαχείρισης επιστροφών)
  • επικοινωνία (ξεκάθαροι τρόποι επικοινωνίας με το κατάστημα).

Ο σωστός σχεδιασμός ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, ένα ποιοτικό προϊόν και η επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο βοηθά στη δημιουργία ευχαριστημένων πελατών, οι οποίοι με τη σειρά τους βοηθούν στο χτίσιμο μιας επιτυχημένης επιχείρησης.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι αναγκαιότητα για τις σημερινές επιχειρήσεις. Η παρουσία στο internet, σας δίνει την δυνατότητα ανάπτυξης της εταιρίας σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε την κατάλληλη λύση προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας.

Δεν φοβάμαι τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Φοβάμαι την έλλειψή τους.
- Isaac Asimov
37.9137517 23.711793

PowerSite O.E.

Μαλτέζου 39, Άλιμος, 17455, Αθήνα